Kynsilakkani

maanantai 25. helmikuuta 2013

Ostoksia part. 22

Luvassa niitä luvattuja ostoksia! Tässä postauksessa tulen esittelemään Ebayn sekä Polishinailin tilaukset. Hetki sitten nämä ovat jo kotiutuneet, mutta sain vasta aikaiseksi otettua kuvat. Joskus vain laiskottaa, sille ei mahda mitään. Kevätväsymys luultavasti tai sitten stressi.. :D Tai sitten vain kuvittelen kaiken, joka voi olla hyvinpitkälti mahdollista...;D Tai sitten ajatus vaan menee niin lujaa näin yövuorossa.

Nyt kuitenkin ensin niihin Ebayn ostoksiin. Kiitos vain Talk And Baken Mimosan kuka kertoi ostaneensa 4 Innisfreen lakkaa ja sai yhden kaupanpäällisenä. Siispä Ebayhin tieni vei ja Innisfreet lähtivät kotia päin. Iik, onhan nämä nyt ihania! Tuttuun tapaan lueteltuina vasemmalta oikealle. :)

Girl's Spotted Skirt, Fluttering Cherry Blossom, Andromeda, The Big Dipper, Pisces
Eikö ole ihania? Sitten minulle Ebayn ihmeellisestä maailmasta saapui myös Etude Housen Limited Edition- lakkapaketti, joka näytti sisällöltään tältä.

Etude House: Halloween Witch ja Magical Spell
Kysessähän oli halloween- setti, joista toinen minulla jo onkin ja se on vilahtanut täällä. Vielä yksi setti puuttuu ja sitten minulla on nämä kaikki neljä. Ehkä se ensiviikolla kotiutuu..Oon niin ihastunut näihin Etude Housen lakkoihin.

Lakkalinjalla jatketaan, luonnollisesti...;D Nyt käydään läpi Polishinailin tilaus, kyllä taas. Olen vaan niin tyytyväinen kyseiseen puljuun, että voin vaan suositella. Sinne on nyt muuten tulleet nuo Perfect holotkin, joista swatchit näät tämän postauksen lopussa. Reippaasti kalliimpia nuo on kuin Beautycosmeticsilla, mutta ajattelin vain ilmoneerata asiasta. :D Itse asiaan nyt kuitenkin, tilasin siis muutaman Moyran lakan lisää, koska olin niin vakuuttunut testattuani sitä hololakkaa. Näitä en tosin ole vielä testannut, mutta pian ajattelin sen tehdä.

Moyra: 66, 91, 92, 98, 99, 100, Metal Effect: 305, Pastel Shades: 602
Tässä pullot vielä hieman lähempää.

Moyra: 66, 91, 92, 98

Moyra: 99, 100, Metal Effect: 305, Pastel Shades: 602
Ja lopuksi tilasin sen puuttuvan Jolly Jewelsin. Kaikista Jollyistä löydät esittelyn täältä. Lopuksi ostoskoriin klikkailin Nail Creationin duochrome lakan. Näyttää ainakin kivalta!

Golden Rose Jolly Jewels: 101, Nail Creation: Duochrome Metallic: 101
Ja viimeiseksi Dermosilin tilaus. Töiden kautta nämä on tilattu ja ajattelin huvikseni ottaa testiin pari juttua. Mukaan tarttui Primon saksanpähkinä suihkuvoide, tyrnikäsivoide sekä kaksi saksanpähkinä käsivoidetta. Hetki tosin voi kulua ennenkuin voin ottaa mitään käyttöön, koska suihkugeelejä on jo tarpeeksi monta käytössä. Samoin käsivoiteita. Josta tulikin mieleeni, että haluaisitteko minun esittelevän teille käsivoide varastoni? Niitä ei ihan muutamaa löydykään...:D



Mitäs tuumaatte uusista tulokkaista?

32 kommenttia:

  1. Oi ihanan näköisiä ostoksia :D Minuakin houkuttelisi nuo Etude Housen lakat, mutta en uskalla vielä tilata kun parin viikon päästä lähden vajaaksi 3 viikoksi pois kotoa niin minun tuurillani ne lakat tulisivat silloin ja ehtisivät lähteä takaisin päin ennenkuin kerkeäisin hakea :D mutta enköhän sitten huhtikuussa kun kotiudun niin hanki joitakin noista Etude Housen lakoista :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo,muutamia tuli taas hankittua... :D Suosittelen kyllä hankkimaan nuita, ovat ihan hintansa väärti. :) Nyt heräsi mielenkiinto, mihin oikeen lähdet?:D

      Poista
    2. Lähden jenkkeihi reiluksi kaheksi viikoksi kun siskoni on siellä tän vuoden vaihdossa niin meen sen luo :D nyt oon muutenkin säästölinjalla että on varaa siellä ostella lakkoja :D

      Poista
    3. Voi apua, oon niin kateellinen! :D No siellähän on vaikka minkälaisia lakkoja tarjolla! Siitäkin olen kateellinen!:D

      Poista
    4. Mietin, että voisin ehkä ostaa sieltä jotain ja pistää arvonnan pystyyn kun tulen takaisin :D että jos löytyisi sellaisia merkkejä mitä ei niin suomesta saa :D

      Poista
    5. Hmm, kuulostaa hyvältä! ;D Ja sieltähän varmasti löytyy vaikka ja mitä! :) Oon niin kateellinen....:D

      Poista
    6. Joo no piä miun blogia silmällä siinä huhtikuun alussa kun kotiudun ;D oon kyllä tosi innoissani että sinne pääsen =) porukat suostu onneksi vähän rahoittamaan, että sain joulu ja synttärilahjaksi rahaa niin, että sain lentoliput ostettua :D

      Poista
    7. Varmasti pidän! ;D Tuo on varmasti ihan mahtavaa lähteä nuinkin pitkäksi aikaa toiselle maaperälle. :) Kelpais kyllä omallekkin kohalle. Ehkä sitten joskus....:D

      Poista
    8. Juu mie olin kyllä niin kateellinen miun siskolle kun se tonne lähti, asuu viel Las Vegasis, joku 5km keskustasta :D mut onneks sain nyt rahat kasaan et iteki pääsen sinne =) on kyl ihanaa ku on ollu mun unelmana jo pitkään päästä amerikassa käymää :D

      Poista
    9. Mää niin odottelen jo täällä sitä sun postausta siitä mitä sulle tarttui matkalta mukaan!:D

      Poista
  2. Juu osittain kauhulla odotan mitä kaikkea sitä tarttuukaan mukaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälleen ohi aiheen, haluaisitko laittaa blogiisi swatchit noista Moyran lakoista jossain vaiheessa? :D näyttävät tosi kivoilta! :)

      Poista
    2. Joo, voisin huomenna ottaa kuvat ja laittaa! :) Tai siis ottaa kuvat tänään..Ei oikein nyt yövuorossa ymmärrä tuota ajankulua.. :D

      Poista
    3. Juu voikun kiva :) niitä odotellessa :D

      Poista
    4. Niistä juttu ilmestyykin sitten ensi yönä, kun luultavasti nukun koko päivän jotta jaksan tulla taasen yövuoroon.:D

      Poista
    5. Sitä odotellessa siis, onneksi mulla on loma niin voi valvoa :D mie en kyllä varmaan ees jaksais useampaa yövuoroa putkeen... :D

      Poista
    6. No, ite oon niin yöeläjä niin nää yövuorot passaa mainiosti.:D Eikä tää oo vasta, kun toinen yö putkeen :) Kolmas vielä edessä.:D

      Poista
    7. Mie taas oon niin iltauninen ettei onnistuis :D nytkin pysyn hereil luultavasti vaan sen takia kun oon juonu lähemmä litran pepsiä tässä illalla :D

      Poista
    8. Haha.:D Ite oon niin aamu-uninen, että aamuvuoroihin herääminen on melkosta tuskaa...:D

      Poista
  3. Miul taas se hereillä pysyminen illalla tuottaa tuskaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Ihmiset on niin erilaisia. :)

      Poista
    2. Menipäs aikamoiseksi chättäilyksi tämä.:D

      Poista
    3. Niimpä menikin :D haittaako jos lisään sut fb'ssä kaveriksi? Voi jutella sit siel :D

      Poista
    4. Ei haittaa ollenkaan. :) Lisää vain. :)

      Poista
  4. Ihania ostoksia <3 noi kaikki lakat!!! :)

    VastaaPoista
  5. Tee vaan postaus sun käsirasvoista, katotaan paljon niitä löytyy ;D

    VastaaPoista